ReportViewer error when add a report

  1. #1

    ReportViewer error when add a report

    hi my friends!

    when I try to add a report display from reportview control (Visual Studio 2010) appears the follow message
    Click image for larger version. 

Name:	Error_report.png 
Views:	217 
Size:	42.2 KB 
ID:	3174
    how can solve this problem for create a report under EXT.NET (this problem appears in my project with EXT.NET, in others projects no)

    Thank you
    Last edited by cmujica; Sep 13, 2011 at 7:43 PM.
  2. #2
    I have this same problem.
    I guess we are all alone, my Chilean bro. :(
  3. #3
    When I saw the problem, I changed to CrystalReports. see CrystalReports for VS2010

    ---

    Men te recomiendo cambiarte a CrystalReports, mas documentación y trayectoria que el que han creado anexo al vs2010
  4. #4
    Y sí lo puedes actualizar con controles y DirectEvents de Ext?
    Ya intenté poner un crystal report, pero no se ven en la página. Sólo se pueden importar por código (y se importa correctamente). Incluso en los foros de SAP dicen los desarrolladores que no hay soporte para ese problema y nunca habrá, lo cual me dejó desconsolado. LOL
  5. #5
    Quote Originally Posted by abelvn View Post
    Y sí lo puedes actualizar con controles y DirectEvents de Ext?
    Ya intenté poner un crystal report, pero no se ven en la página. Sólo se pueden importar por código (y se importa correctamente). Incluso en los foros de SAP dicen los desarrolladores que no hay soporte para ese problema y nunca habrá, lo cual me dejó desconsolado. LOL
    I use in two Crystalreports projects (for VS2010 displayed in EXT.NET) without problems


    -----
    *escribe en ingles, creo que son las reglas del foro
    -Dices que no se puede mostrar informes de CR en EXT.NET?, yo lo hice en dos proyectos, de hecho respondi un tema con la solución para desplegarlos
    -PM si tienes mas dudas
  6. #6
    Hey could you post the url to your solution on how to include a CR in VS2010.
    Thanks in advance.
  7. #7
    Quote Originally Posted by abelvn View Post
    Hey could you post the url to your solution on how to include a CR in VS2010.
    Thanks in advance.
    http://forums.ext.net/showthread.php...-Net-component

Similar Threads

  1. Replies: 7
    Last Post: Apr 26, 2012, 5:39 PM
  2. Replies: 1
    Last Post: Jan 31, 2012, 8:45 AM
  3. Replies: 3
    Last Post: Jan 09, 2012, 10:09 PM
  4. Replies: 4
    Last Post: Nov 03, 2009, 2:12 PM
  5. Panel + ReportViewer
    By Kipetcoff in forum 1.x Help
    Replies: 1
    Last Post: Jan 27, 2009, 3:52 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions